יום שבת, 15 בנובמבר 2008

משחקי השבוע (22-16 לנובמבר)

טוב חבר'ס, היום הידיים שלי להיות הראשונות בעולם לקבל שבץ, השבוע הוא שבוע מאוד טוב ויש לא מעט משחקים מצוינים שיוצאים בשבעת ימי האושר הללו.

Guitar Hero: On Tour Decades
הרבה ביקורות היו למשחק הקודם ששבר את גבולות הסדרה והפך אותם על פניהם. גיטר הירו תמיד היה משחק הקצב הטוב ביותר (עד שרוקבנד הופיע, לפחות) וכעת ההמשך מגיע שוב לדיאס. עוד חוויה מדהימה, לדעתנו, מגיעה לקונסולה הקטנה של נינטנדו. אל תשכחו לבדוק את רשימת השירים!


תאריך יציאה: ה-16 לנובמבר.


Luminous Arc 2
הראשון קיבל ביקורות מעורבות והיה מעין המשחק שכולם-חושבים-שהוא-גרוע-אבל-למעשה-הוא-טוב שכזה. ההמשך מבטיח דמויות חדשות, גרפיקה משופרת ואפשרות ריבוי משתתפים ברשת. מה מעריץ RPG יכול עוד לבקש? (קינגדום הארטס!)


תאריך יציאה: ה-18 לנובמבר.


Skate It
משחק הספורט שהפתיע את כולנו, Skate, חוזר בגרסא חדשה ומותאמת במיוחד לדיאס ולווי. גלישה על סקייטבורד בעזרת מסך מגע (ובכלל, מסך מגע) זה דבר משעשע ואמור לספק הנאה לכל חופץ. בכל מקרה, הבה נחזיק את ידינו ונישא תפילה אל השמיים שSkate It לא יהיה פורט מיותר עם שימוש עוד יותר מיותר במסך המגע.

תאריך יציאה: ה-19 לנובמבר.


Rune Factory 2: A Fantasy Harvest Moon
הראשון, שהיה שנוי במחלוקת, ערבב את נוסחת ההרבסט מון הפשוטה והמוכרת שכולנו אהבנו והוסיף מערכת קרב, מפלצות ואוצרות. השני, אשר מתרחש שנים לאחר הראשון ויכריח אתכם, שוב, להציל את הממלכה, יעשה את אותו הדבר אך ינסה לבצע זאת בצורה טובה יותר.


תאריך יציאה: ה-18 לנובמבר.


Metal Slug 7
השם והאגדה. משחק יריות דו-מימדי שגורם לכולנו להיות כל הזמן על הקצה של הכיסא ועל קצה העצבים שלנו. המון כדורים יעופו במסע אל סיום המשחק שקודמיו מהווים כיום נוסטלגיה. הדיאס התברך בגרסא מיוחדת של המשחק וכל מה שנותר לעשות הוא לחכות לתאריך היציאה.


תאריך יציאה: ה-18 לנובמבר.


Rayman Raving Rabbids TV Party
הארנבים חוזרים והפעם משוגעים יותר מתמיד. צפו להרבה משחקונים שיגרמו לכל אחד מאיתנו לחשוב שהוא משחק באברבנל והרבה, הרבה ארנבים שישתלטו על שני מסכי הדיאס שלכם. שיגעון הארנבים בדרך, היכונו.


תאריך יציאה: ה-18 לנובמבר.


Robocalypse
משחק אסטרטגיה משוגע שהופך אותנו למפקדי צבא רובוטים אכזרי ועם זאת משעשע. גרפיקה מצוירת ומשחקיות כובשת נמצאים במשחק. IGN כבר הספיקו לבקר אותו ולהעניק לו ציון סיפתח לא רע בכלל. הם מרוצים, אנחנו נהיה גם?


תאריך יציאה: ה-17 לנובמבר.


Tony Hawk's Motion
הרבה זמן לא יצא משחק איכותי לדיאס שמשתמש בקסטת הרתע שנינטנדו הפיקה במיוחד בשבילו והנה יוצא טוני הוק ומנסה לשפר את האווירה. ימינה, שמאלה, למעלה ולמטה נזיז את הדיאס בשביל לעשות פעלולים וטריקים עם השחקן שלנו, רק אל תשכחו לשחק עם אספירין בצד, לדיאס הכוונה.



תאריך יציאה: ה-18 לנובמבר.



שבוע ארוך מחכה לנו בפינה, בואו ננצל אותו כראוי.
אל תשכחו להגיב :)

4 תגובות:

eran אמר/ה...

וואו הוא קיבל 8.9

ברור שריימן סתם גרוע.
משום מה הם מרגישים מחוייבות להוציא גירסא ל-DS.

אנונימי אמר/ה...

רובואקליפס נראה נחמד.

נמאס עליי כבר הטרנד גיטאר הירו הזה.
אין איפה לחדש במשחקיות אבל אנשים עדיין מתלהבים מזה. תופעה כמו טטריס או באבלס אני מניח...

למטאל סלאג 7 חיכיתי, מקווה שהוא יעמוד בציפיות ולא יהיה פשוט איזה חיקוי עלוב של קונטרה 4.

אנונימי אמר/ה...

When Metal Slug 7 gets to the arcade i'll B HAPPY ;)

Goto the Arcade-Save the Arcade...Arcade is dying

אנונימי אמר/ה...

XD
אתמול סיימתי את Rayman Raving Rabbids 2
זה היה המשחק הראשון שגמרתי בחיים שלי... (שיחקתי בכל מיני, אבל לא גמרתי)
אני רוצה גם להשיג Lunar Knights... (קראתי את הסיקור על זה פה...)