יום שני, 10 בנובמבר 2008

השאלה השבועית - שבוע שני


שוב הגיע הזמן לעלעל בספר השאלות הגדול ולבחור אחת שתלווה את הבלוג לאורך השבוע שלפנינו.
פעם שעברה, השאלה הייתה הייתה מעין "ספירת מלאי" שכזאת כשכל אחד אמר אילו קונסולות יש בבעלותו, 12 מכם ענו על השאלה והתוצאות מעט מפתיעות:
במקום האחרון, עם הצבעה אחת לכל אחד נמצאים הגיימבוי אדבנס הרגיל, הSNES והגיימבוי קולור ואם נתקדם מעט ברשימה, נראה מעליהם את הגיימבוי אדבנס SP עם שלושה קולות. את המקום השני לקח לא אחר מאשר הWii, ואת הראשון, איך לא? הPS2.
מזל טוב לזוכה המאושר, עוד מעט כבר בן 9 שנים אך עדיין הערים על הWii הצעיר.

ונעבור לשאלת השבוע-
האם מחיריהם הגבוהים של המשחקים של Square Enix מוצדקים?

כידוע לכם (או שלא), מחירי המשחקים של החברה "Square Enix" גבוהים ממחירי המשחקים הרגילים, כ-10$ יותר בארה"ב (40$ מול ה30$ הרגילים למשחק שלא מורכב ממשחקונים), בין המשחקים הללו תוכלו למצוא את סדרת הFinal Fantasy המוכרת. האם המחיר מוצדק או שזו גניבה לאור יום?
חשבו על כך והגיבו, הוסיפו גם נימוק.

7 תגובות:

נווה אמר/ה...

לא מוצדק לדעתי, זה משמעותית יקר יותר אבל הם יודעים שמ י שכן רוצה את המשחק יקנה אותו גם במחיר של 10 דולר יותר ויש המון כאלה, המכירות מדברות בעד עצמן...

eran אמר/ה...

הם יודעים שזה ימכור אז מה אכפת להם..

Yvel DJ אמר/ה...

הם חברה- מטרתם? להרוויח כסף. אין כזה דבר מחיר מוצדק P: לפחות לא בשבילנו, כי אצלנו הרצון זה כמה שיותר נמוך אצלהם זה כמה שיותר גבוה. בסופו של דבר הם תמיד יזכו, ולכן המחיר הגבוה שלהם מוצדק מבחינתם, ולא ניתן לעירעור מבחינתנו P:

Omer אמר/ה...

האם משחקי סקוור צריכים לעלות 10$ יותר ממשחק רגיל - כן!

האם הם צריכים לעלות 40$ - לא!

משחק רגיל צריך לעלות 20$, ומשחק מושקע, לא רק של סקוור, צריך לעלות יותר. כמו שמחקים לווי עולים 50$, או 40$ לזולים יותר יותר, או אפילו 20$ לממש חסרי השקעה.

evgeny אמר/ה...

מסכים עם עומר!
ותעדכנו כבר!

eran אמר/ה...

חח תוך 7 דקות מאז שביקשת עידכנתי

אנונימי אמר/ה...

זה טפשי... אם הם עולים 40, למה זלדה, למשל, לא עולה כמוהם? המחיר צריך להיות בעיקר לפי איכות, היצע וביקוש... אבל זה לא! כאילו שמשחקים אחרים הם יותר נחותים ממשחקי סקוור...