יום ראשון, 2 בנובמבר 2008

משחקי השבוע (8-2 לנובמבר)

אז איזה שבוע הולך להיות לנו? בואו נסתכל על רשימת המשחקים המעניינים שהולכים לצאת השבוע (אני לא הולך לכתוב כאן על כל משחק ברבי שיוצא, תודה).

Tom Clancy's EndWar
הפתעה הפתעה, המשחק יוצא גם לDS (לא, באמת, זה מפתיע). המשחק הוא אסטרטגיה אשר מבוססת על שימוש אך ורק במיקרופון (ככה זה בקונסולות הגדולות, בDS עדיין לא ברור לי איך זה יתפקד. כנראה עם הסטיילוס). לדעתי זה הוא עוד ניסיון לסחיטת כסף מצד Ubisoft, והאמת - זה בכלל לא חדש שהחברה הזו מוציאה כל מיני משחקים לDS שהם לא בדיוק הארדקור. אבל זה הולך להם, לכו תבינו.
תאריך יציאה: ה-4 לנובמבר.


James Bond: Quantum of Solace
משחק שמבוסס על סרט שנראה טוב, נדיר לראות כאלו דברים, ובמיוחד על הDS הטהור שלנו. מהתמונות הוא נראה לא רע בכלל ואף שחיק, יותר מזה, הוא נראה משחק שחיק מאוד. אפילו שחיק מאוד מאוד. טוב, אתם מבינים את הנקודה שלי, נחכה ונראה ובינתיים אתם יכולים להתענג על תמונות של המשחק (שימו לב, הוא משוחק במצב ספר!).
תאריך יציאה: ה-4 לנובמבר.


Exit
השם דיי ממצה את הכול, לא כך?
משחק אשר בבסיסו אתם מצילים אנשים משריפות וממצבים מסוכנים כאלו ואחרים תוך כדי שימוש בכל מיני כלים והעזרות באלמנטים שונים. אלו שיצא להם לשחק במשחק משבחים אותו עד אין קץ ואלו שלא פשוט מזילים ריר על מסך המחשב שלהם. האם זה משחק עם הייפ מוגזם מידי או פנינה אמיתית?
תאריך יציאה: ה-3 לנובמבר.


Dragon Ball: Origins
משחק שאני אישית מאוד מצפה ומחכה לו, אני מעריץ משחקי דרגון בול מאז ומתמיד והם אף פעם לא אכזבו אותי (טוב נו, רובם). מגיל צעיר צפיתי בסדרה ומאז אני משחק ללא הפסקה בסדרת הבודוקאי שיש לפלייסטיישן 2 שהיא לדעתי סדרת המכות הכי זורמת שקיימת על הקונסולה. את המשחק הזה אני לא הולך לפספס.
תאריך יציאה: ה-4 לנובמבר.


Guitar Rock Tour
אה? מה זה הדבר הזה? חיקוי של גיטר הירו? מתחרה ראוי לשמו?
מעניין מאוד, בכל מקרה, שימו עין על המשחק, יכול מאוד להיות שהוא יפתיע את כולנו ויסחוף כל בעל DS בארץ ובעולם!
ויכול להיות שלא.
תאריך יציאה: ה-4 לנובמבר.


שבוע סביר לדעתי, לא משהו ממש מיוחד (חוץ מדרגון בול בשבילי, חבר'ס), אבל לא שבוע רע.
ומה אתם חושבים?

7 תגובות:

נווה אמר/ה...

שבוע סביר:)

Yvel DJ אמר/ה...

אכן סביר ונחמד. נראה מה DRAGON BALL שווה P:

אנונימי אמר/ה...

לא שבוע טוב במיוחד
וכמובן שאני אשיג את דרגון בול
ואז אני אוכל לצחוק על איב בקול מרושע
בכל מקרה יפה על הערנות

Yvel DJ אמר/ה...

)=

Omer אמר/ה...

אוו. שום דבר מיוחד, אבל אחד שאולי יהיה שווה קניה.

אנונימי אמר/ה...

התרשמתי מהדרגון בול,
גם המשחק הזה של הגיטרה נראה טוב.
מה זאת אומרת שב EndWar משתמשים במיקרופון בקונסולות אחרות, ולמה שזה לא יהיה ככה ב-DS?

אנונימי אמר/ה...

סוף סוף DB: origins
מקווה שהוא מהנה כמו שהוא נראה בטריירלים