יום שבת, 15 בנובמבר 2008

חיקוי של Kirby Canvas Curse או משחק בפני עצמו?

אטארי פרסמו טריילר ראשון למשחק חדש שהם מפתחים העונה לשם הארוך The Chase: Felix Meets Felicity, משחק בחלקו קומדיה, בחלקו פלטפורמה ובחלקו.. קירבי
(שימו לב לאפקט המרהיב שהוספתי למילה קירבי)



מטרת המשחק, בעיקרון, להפגיש בין פליקס לבין פליסיטי תוך כדי המנעות ממכשולים ובעיקר מסופה המתקרבת.
מה דעתכם, מדובר בעוד תפיסת טרמפ על משחק מצליח של נינטנדו או משחק שיעמוד בפני עצמו ויראה לכולם מאיפה משתין הקירבי?


ובנושא אחר
שמתם לב שירדנו משני עדכונים ביום לעדכון כל יומיים? מעניין אתכם למה? כי אתם לא מגיבים.
הסיבה היחידיה שלנו לפרסם כאן פוסטים היא פידבאק חיובי מאנשים (כסף אנחנו לא עושים פה והכול בהתנדבות), אם אין פידבק אין מוטיבציה. ואם אין מוטיבציה, אין פוסטים.
לשיקולכם.

ובאותו הקשר, עניתם כבר על השאלה השבועית?

6 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אהבתי את הבדיחות... אבל אף פעם לא שמעתי על משחק של קירבי. נודע לי על זה לראשונה ב-SSBB... של מי המשחקים של קירבי?
נ.ב.: אל תוריד את תדירות הפוסטים! זה בלוג מעולה! אני פשוט לא אחד שמגיב... אבל אני מגלה פה כל מיני דברים מגניבים! אז אל תפסיק!

evgeny אמר/ה...

אני מישתדל להגיב כמה שיותר,ליפעמים אין לי זמן ליפעמים אין לי מה להגיב,אבל בטח שלהוריד את תדירות עידכון הבלוג היא לא הפיתרון.

אנונימי אמר/ה...

מצטרפת לאנונימי הראשון. אני לא מגיבה אבל אני נהנית לקרוא פה.

נווה אמר/ה...

זה שהמשחק משתמש במסך המגע אותו דבר כמו קירבי לא אומר שזה חיקוי או משהו, זה נחמד בכל זאת, נראה מה יצא מזה....

אנונימי אמר/ה...

warioware themed yoshi touch and go ;)

Unknown אמר/ה...

נראה משחק לא משהו!