יום שני, 17 בנובמבר 2008

ההכרזה של סקוור - טריילר ראשון!

טוב חבר'ס, אז אם הספקתם לקרוא את הפוסטים האחרונים שהיו, בטח שמתם לב לפוסט של ערן שמדבר על ההכרזה של Square Enix למשחק לDS.
הפלא ופלא, הם חשפו לא מזמן טריילר למשחק שנראה לא רע בכלל:



אמנם לדעתי שילוב ה2D וה3D לא מדהים במיוחד, אלו סקוור - צפו למשחק יקר מהרגיל (מוצדק?) אך ברמה גבוהה.

ובנושא אחר לחלוטין - מחר לפנות בוקר אני טס לפולין לביקור בעקבות השואה לשמונה ימים אז לא אוכל לעדכן את הבלוג באופן שוטף אך אל דאגה, יש את רמי, ערן ואיב לדאוג לכך.
שיהיה לי ולבלוג בהצלחה בשבוע הזה, נתראה בשבוע הבא :)

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אותי הטריילר הרשים. בכל זאת הייתי מעדיף שמשהו כזה יצא לווי אחרי ה-80,000 משחקים שסקוור הוציאו ל-DS.

אנונימי אמר/ה...

תגובה לnimiauredhel.
נראה לי שרוב משחקי ה-RPG של סקוור הם אלו שבכלל מחזיקים את הDS.

במיוחד כשנינטדו לא מוציאה ממש כותרים חדשים ונשענת על הישנים (מריו, זלדה וכו').

eran אמר/ה...

ישי - מה עם נינטנדוגס שמכר 20 מליון ושני משחקי בריין אייג' שמכרו יותר מ-25 מליון?

Yvel DJ אמר/ה...

מילים כדורבנות משוחות ברעל, ערן :]

Yvel DJ אמר/ה...

משוחים* >>"