יום שבת, 1 בנובמבר 2008

יפן קמה ל- DS חדש


אמריקאים רבים שהיו נשאלים מה התאריך היום, היו ככל הנראה מגרדים את ראשם בבלבול, חושבים פעמיים, ועונים בחוסר ביטחון: "רגע, אני קצת מבולבל.. אנחנו עדיין בחודש אוקטובר?".
אם את אותה השאלה הייתם שואלים ביפן, קרוב לוודאי שהייתם נתקלים בתגובה שונה לחלוטין.
התשובה שהייתם מקבלים, ה-1 בנובמבר כמובן, הייתה נאמרת בקול נרגש ומלא ציפייה.
ההסבר לכך הוא, כמובן, יציאת מכשיר ה- DSi החדש של נינטנדו ביפן.

לאלו שלא יודעים (בושה, באמת), ה– DSi הוא שדרוגו של מכשיר ה-DS Lite ה"ותיק" (יצא ביפן בתאריך ב- 2.3.2006) והמאוד נמכר של חברת נינטנדו המצליחה.
עד כמה נמכר, אתם שואלים? ובכן, נכון להיום נמכרו יותר מ 65.5 מיליון יחידות של המכשיר המופלא הזה ברחבי העולם.

השאלה המתבקשת אשר עולה כעת היא: האם ה- DSi יצליח כמו שני גרסאותיו הקודמות?
ישנה אמרה האומרת כי ילד שלישי בדרך כלל יוצא הכי מפונק, הכי קשה לגידול ובו צריך להשקיע הכי הרבה.
אני מאוד מקווה שאין בסיס תחת אמרה זו, ואם בכל זאת יש אמת בדבר- תהיו בטוחים שאימא נינטנדו הקדישה מספיק זמן (וכסף) גם לבנה השלישי, כך שיצא מוצלח כמו שני אחיו הגדולים.


כל מה שנותר לנו לעשות הוא לתת לזמן לעשות את שלו, ולראות עד כמה השקעתה של נינטנדו ב- DSi תשתלם לה.
כולי תקווה שהמכשיר החדש והמופלא יגיע אלינו באביב 2009, כפי שהצהירה נינטנדו, ואז סוף סוף נוכל גם אנחנו ליהנות ממנו.
מה דעתכם בנושא? האם ה- DSi ישתווה לאחיו הגדול, ה- DS Lite? או שמא המכשיר יכשל במכירות והשקעתו תרד לטימיון? אשמח לקרוא את תגובותיכם.

6 תגובות:

Yvel DJ אמר/ה...

תכלס לא שווה |:.. בטריה חלשה יותר. ללא אפשרות לשחק משחקי GBA.. לא נשמע לי שווה במיוחד :] והמסך לא כזה אדיר.

איתמר אמר/ה...

לולא המחיר הגבוה שבו המחיר צפוי להימכר באירופה, המכשיר היה עסקה מעולה ושווה לקניה.

נווה אמר/ה...

אם המצלמה תהיה באמת שווה אז אני חושב שאני יתחיל לגרד כספים בשבילו, כי בתאכלס הבטריה חזקה מספיק, ואת משחקי הגיימבוי כבר מיציתי ככה שמבחינתי זה אחלה, כל אחד והצרכים שלו, אחלה כתבה:)

Omer אמר/ה...

אני חושב שהוא לא יהיה מוצלח כמו הDSL, אבל אני מניח שנצטרך לחכות ולראות...

אנונימי אמר/ה...

סיקור מעולה, תודה.
כבר לא מעט זמן שאני מתלבט אם לקנות את המשחק ואפשר להגיד שדיי שכנעת אותי..

Yvel DJ אמר/ה...

אני שמח ששכנעתי אותך רק הגבת במקום הלא נכון P: אבל לא נורא