יום שישי, 28 בנובמבר 2008

הצל הזה לא חמק מהעיינים שלנו.


ובכן. לא מזמן השגתי לעצמי את המשחק החדש Legend oF Kage 2
אני מודה. לא שיחקתי או הכרתי אף אחד ממשחקי הסדרה, אך השם והקונספט משכו אותי.

כבר מתחילת המשחק אני הבנתי שמדובר בפלטפורמר איכותי. (של Square Enix) שמתייחס ל2 המסכים כאל מסך אחד ובעצם נותן לנו שטח משחק גדול. ככה שלמעשה שאנחנו משחקים נראה במסך העליון למעלה נינג'ות מחכות לתקוף אותנו וכשנקפוץ לעברם אז למעלה במקום הנינג'ות נראה דברים שיותר גבוהים מאיתנו. זאת אומרת הכל עיניין של יחס וזה טוב. אפילו טוב מאוד.

המשחקיות היא משחקיות פלטפורמר כמובן עם שילוב של "HACK AND SLASH" מעולה. ועם מערכת יצירת נינג'יטסו (אומנויות נינג'ה, שזה פחות או יותר המקביל של כשפים בעולם המערבי) מעולה ומגוונת.

אם בא לכם משחק איכותי שעומד בפניי עצמו וירתק אתכם עם עלילה מעניינת ומערכת קרב כייפית ומהירה, אני ממליץ על המשחק הזה בחום.

2 תגובות:

נווה אמר/ה...

אני ינסה אותו היום או מחר:)..תודה איב, אתה היחידנ שכבר מעדכן כאן, הבלוג מת:(

eran אמר/ה...

מה עם "תודה ערן בילעדך הלוג היה מת כבר לפני שובעיים"

חח סתם.
=]