יום ראשון, 23 בנובמבר 2008

חושב שאתה חכם?

נינג'ות הם מגניבים,מפחידים,חשאיים,מהירים ועוד הרבה דברים שגורמים לשערות שלנו לסמור! זה תמיד היה ידוע וברור לכולנו.אבל חמודים?
מסתבר שכן.

במשחק היחסית חדש Ninja Town לא רק שהם חמודים, אלא גם מצחיקים נחמדים ולמרות זאת חזקים ביותר.



























מפתיע לגלות שמאחוריי החזות החמודה והשנונה של Ninja Town עומד משחק אסטרטגיה בזמן אמת חזק, ממכר מעניש ברמות מטורפות, והכי חשוב, דורש ממך רמות תיכנון ותגובה אסטרטגים בזמן אמת שלא הכרת.
אני כרגע רק בתחילת המשחק יחסית ואני נהנה מכל רגע, קשה נכון, אבל משתלם.

המשחקיות לכאורה פשוטה, ישלכם תקציב (שהוא בעצם עוגות נינג'ה, כן כן אמרתי לכם שיש חתיכת הומור פה)
איתו אתם בונים בתים (כל בית מסמל סוג נינג'ה אחר שיצא ממנו ולכל אחד יש שימושים שונים) משדרגים אותם וכו..
הכל בזמן אמת תוך כדיי התקפת מפלצות בלתי פוסקת.
צריך לשחק כדיי להבין.

אם אתם מתלבטים מהו המשחק הבא שלכם ואתם בקטע של אחד מהדברים הבאים או כולם
*להעביר את הזמן בכיף
*לאמץ את החלק האסטרטגי הרדום של המוח שלכם
*נינג'ות
*הומור גאוני
*נינג'ות
*משחקיות קלה וממכרת

אז Ninja Town הוא בהחלט המשחק הבא שלכם.

אזהרה: אם אתם נוטים להתעצבן מהר אולי המשחק לא בשבילכם.
 אני קיללתי חצי שעה שהבנתי שהצבתי 2 בתים במקום לא נכון וזה דפק לי את כל המשימה |:

7 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

זה משחק ממש טוב יש לי אותו ואני נהנה מכול שנייה בו
יש שם שלבים ממש קשים
בקיצור משחק ממש כיפי אולי ניראה ילדותי אבל קשה ומומלץ לכולם

Yvel DJ אמר/ה...

רוב האנשים לא מצליחים אפילו לסיים אותו XD

eran אמר/ה...

אני מתכנן על המשחק כבר הרבה זמן..
בעצם זה ה-RTS הראשון הטוב לדיאס לא?

אנונימי אמר/ה...

אחלה משחק
סוג של TD

Yvel DJ אמר/ה...

חחח הוא לא הטוב הראש. ADVANCE WARS מדהים גם (עם ציון של 9.5 ממוצע) אבל NINJA TOWN בהחלט אדיר. ערן ישך MSN?

eran אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
Yvel DJ אמר/ה...

צודק התלבלבלבלתי {: