יום שישי, 7 בנובמבר 2008

המלצה: Lunar Knights


Lunar Knights, הוא משחק יחסית ישן, שיצא באמצא 2007 במערב, והוא מהסטודיו המעולל של Hideo Kojima, היוצר של הסדרה הסופר פופלארית והמצליחה Metal Gear Solid, ועוד משחקים טובים אחרים.
Lunar Knights, הולך לפי הפורמולה של Boktai לGameboy Advance, למי שמכיר, שבו אתם משתמשים בשמש בתור נשק.
למשחק יש עלילה לא רעה בכלל, אומנם לא משהו שיפיל אותכם מהרגליים, אבל היא די מעניינת, בעיקרון אתם משחקים את
Lucian שהוא ציד ערפדים ואת Aaron שהוא אקדוחן שמשתמש באקדח שעובד על Solar Energy(האנרגיה של השמש), הרקע בכללי היא שעל העולם ישתלטו ערפדים, ואתם צריכים להביס אותם, כמובן שהעניינים מסתבכים בהמשך, והכל לא כל כך פשוט, אתם תתחילו את המשחק עם Lucian ובהמשך תפגשו את Aaron, ומשם העלילה תתפתח.
מבחינת הגיימפליי המשחק עושה עבודה מעולה, Lunar Knights הוא Action Role Playing Game, וככה גם המערכת שלו, הכל בזמן אמת, במשחק עצמו לוסיאן משתמש בDark Element ואהרון הוא Light Element, ואתם תצטרכו להשתמש בשניהם על מנת לעבור מצבים שונים. משהו מגניב שהוא גם חלק מהגיימפליי, הוא שאתם כל הזמן צריכים להטעין את הכח של הנשק של אהרון ולוסיאן על מנת להשתמש בו, וזה החלק הכי מגניב במשחק, אם אתם נמצאים באזור שיש מואר, אתם יכולים להטעין את הנשק של אהרון, ואם אתם נמצאים באזור אפל, אתם יכולים להטעין את הנשק של לוסיאן, כמובן שיש עוד אלמנטים בגימפליי כמו יכולות מיוחדות וכדומה, אבל זה דברים שיש בכל משחק RPG, ואני לא אפרט עליהם.
יש גם קטעים במשחק, שהם קטעים בכלל, כמו מן Space Shooter כזה, והם נותנים הפסקה נחמדה מדי פעם, בקיצור זה עוד אלמנט נחמד במשחק.
מבחינה גראפית המשחק נראה טוב, העיצוב של הדמויות הוא טוב מאוד, הזווית היא איזומטרית, ובקטעים עם החללית הכל בתלת מימד מלא, בקיצור משחק שנראה טוב.
הפסקול בינוני, יש כמה מנגינות נחמדות אבל לא משהו ששווה איזכור.
ואורך שלו לא קצר ולא ארוך מדי(8-10 שעות משחק).
לסיכום, משחק ממש טוב, מומלץ למי שאוהב משחקי RPG, ובעיקר Action RPG.


אין תגובות: